عنوان بنر
عنوان بنر

توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر

عنوان لینک

استریم بازی در سال 2020 بیش از 100 میلیارد ساعت بازدید

شنبه، 13 دی 1399

سال 2020 به پایان رسیده و حالا یوتیوب آمار خودش را در مورد انتشار و عرضه محتوای ویدیویی مختلف منتشر کرده است. در این میان مشخص شده که کاربران بیش از 100 میلیارد ساعت را برای تماشای استریم بازی از یوتیوب صرف کرده است.

یوتیوب اعلام کرده که میزان داده انتقالی در سال 2020 به طور متوسط برابر 100 میلیارد ساعت بوده و در این مدت زمان بیش از 40 میلیون کانال استریم محتوای مربوط به بازی‌های مختلف را منتشر کرده‌اند.

در این میان، ماین کرفت مهم‌ترین بازی استریم شده در یوتیوب بوده که بیشترین بازدید را نیز داشته است. تعداد بازدیدهای ماین کرفت از یوتیوب به بیش از 201 میلیارد بار رسیده است. از طرف دیگر سرویس روبلاکس و بازی‌های زیر مجموعه آن نزدیک به 75 میلیارد بار بازدید داشته‌اند و بازی‌های دیگر با اختلاف بسیار کم در رده‌های بعدی صف کشیده‌اند.

Garena Free Fire، GTA V و فورتنایت پس از دو بازی یاد شده مهم‌ترین عنوان‌هایی بوده‌اند که به ترتیب 72، 70 و 67 میلیارد بار بازدید از طریق یوتیوب در سال 2020 داشته‌اند.

یوتیوب همچنین نام برترین تولید کنندگان محتوا در حوزه بازی را نیز فاش کرد که در میان آن‌ها نام FGTeeV, Jelly, Flamingo, Robin Hood Gamer, ItsFunnneh, LazarBeam, Slogo, Mikecrack, Arab Games Network, و Vegetta777 به عنوان 10 تولید کننده برتر محتوای بازی به چشم می‌خورد.

بیش از 80 هزار تولید کننده محتوای تصویری و بیش از 100 هزار بازدید کننده در زمینه محتوای مربوط به استریم بازی دخیل بوده‌اند و در سال 2020 بیش از هزار استریمر توانسته‌اند از مرز پنج میلیون سابسکرایبر بگذرند.

این آمار نشان می‌دهد که تولید محتوای بازی و استریم بازی تا چه حد در حال افزایش است و به‌زودی استریم بازی به مهم‌ترین پلتفرم انتشار محتوای آنلاین تبدیل خواهد شد و جایگاه بسیاری از سرویس های مختلف را خواهد گرفت تا کاربران محتوای بیشتری را از طریق این سرویس و پلتفمر اشتراک ویدیویی مشاهده کنند.

0 0 vote
امتیاز این مطلب

سایر اخبار و تازه ها

0 کامنت‌
Inline Feedbacks
View all comments