تأخیر بازی Halo Infinite تأثیری در فروش سری ایکس ندارد
فیل اسپنسر مدیر بخش ایکس باکس در مایکروسافت اعلام کرده تأخیر در عرضه بازی Halo Infinite نقشی در فروش ایکس باکس نداشته است.
گزارشهای منتشر شده از مایکروسافت حاکی از این است که بازی Halo Infinite قرار بود با انتشار ایکس باکس در 10 نوامبر عرضه شود ولی به دلیل مشکلات مربوط به همه گیری کرونا عرضه آن به تأخیر افتاده و احتمالاً در سال 2021 ارائه شود.
تصور میشد برای فروش هرچه بیشتر سری ایکس باکس، وجود بازی Halo Infinite ضروری باشد ولی همان طور که مشخص شده برای فروش ایکس باکس نیازی به آن نبوده و فیل اسپنسر هم به این موضوع اشاره کرده است.
البته او گفته که ما فکر میکردیم برای فروش کنسولهای جدید حتماً به آن نیاز خواهیم داشت زیرا ایکس باکس اصلی با آن بازی همراه بوده است.
نکته حائز اهمیت این است که تیم مایکروسافت به سلامتی و امنیت تیم برای تولید بازی بیشتر از هر چیزی اهمیت میدهند و از طرفی کیفیت بازی هم بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل قصد ندارند با اجبار به تولید این بازی بپردازند.
همچنین اسپنسر به جای تولید و ارائه بازی مورد نظر برای فروش بیشتر کنسولهای جدید سری ایکس، ضمن رضایت از فروش آنها و با توجه به میزان تقاضا، به افزایش تولید همان کنسولها اکتفا میکند.
او همچنین اضافه میکند که عرضه Halo Infinite در کنار ایکس باکس بیش از اینکه حیاتی باشد، برای حفظ برند و احساس قلبی شرکت بوده است.
گفتنی است که در 24 ساعت اولیه کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس با فروش بیش از یک میلیون کنسول همراه بوده که شروع بسیار خوبی است. و چون تقاضا بالا رفته اسپنسر برای کمبود آنها عذرخواهی کرده است.
فیل اسپنسر میگوید که این بازی هر زمان آماده شود در ایکس باکس منتشر خواهد شد و کاربران میتوانند بدون هزینه اضافی آن را دانلود کنند.