عنوان بنر
عنوان بنر

توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر

عنوان لینک

تبلیغات هوشمند اسپاتیفای تا 35 درصد افزایش پیدا می‌کند

شنبه، 22 آذر 1399

اسپاتیفای تصمیم دارد تا به منظور افزایش سطح درآمد خود، میزان تبلیغات هوشمند سرویس پخش موسیقی را افزایش دهد.

بر اساس ادعای مدیران این کمپانی، تبلیغات هوشمند برای سرویس‌های رایگان قرار است تا 34 درصد افزایش پیدا کند و تعداد بیشتری از محتوای تبلیغاتی به کاربران سرویس‌های رایگان نمایش داده شود.

بر اساس گزارشی که وب سایت musically منتشر کرده، اسپاتیفای در تلاش است تا با افزایش حجم تبلیغات خود علاوه بر کسب درآمد بیشتر از طریق نمایش محتوای تبلیغاتی به صورت صوتی و تصویری، کاربران سرویس‌های رایگان را به خرید اکانت پریمیوم و پرداخت هزینه برای گوش کردن به موسیقی‌های مختلف تشویق کند.

تا پیش از این سرویس پخش و استریم موسیقی اسپاتیفای تنها 10 درصد از محتوای پخش شدن خود را به تبلیغات اختصاص می‌داد که با رضایت بسیاری از کاربران سرویس‌های رایگان همراه بود. در این میان اسپاتیفای با افزایش سطح تبلیغات به 35 درصد از زمان گوش کردن کاربر به موسیقی‌ها تلاش دارد تا کاربران را به خرید اشتراک ماهانه و سالانه این سرویس تشویق کند و سطح درآمد خود را افزایش دهد.

تبلیغات اسپاتیفای قرار است به صورت هوشمند و بر اساس سلایق موسیقی کاربران آماده پخش شوند که در دسته بندی‌های مختلف از ورزش گرفته تا مطالعه یا فناوری متفاوت هستند. این سرویس همچنین در تلاش است تا از سلایق پادکست‌هایی که کاربران گوش می‌کنند نیز برای پخش محتوای مختلف تبلیغاتی استفاده کند تا از آن طریق به صورت هدفمند تبلیغات خود را به کاربران نشان دهد.

گفتنی است کاربران می‌توانند با خرید گیفت کارت اسپاتیفای و ردیم کردن آن در حساب کاربری خود اقدام به تهیه اکانت پریمیوم این سرویس بر اساس زمان مشخص کرده و دیگر محتوای تبلیغاتی مختلف را در حین گوش کردن به موسیقی‌ها دریافت نکنند. اسپاتیفای یکی از راهکارهای مناسب برای گوش کردن به موسیقی‌های مختلف از طریق تلفن‌های هوشمند، بدون نیاز به ذخیره سازی و پر کردن حافظه موبایل به حساب میاید که خرید اکانت پریمیوم آن یک راهکار کاملاً بهینه به حساب میاید.

0 0 vote
امتیاز این مطلب

سایر اخبار و تازه ها

0 کامنت‌
Inline Feedbacks
View all comments