عنوان بنر
عنوان بنر

توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر

عنوان لینک

توییچ با استریمرهای مشهور قراردادهای جدید می‌بندد

چهارشنبه، 19 آذر 1399

توییچ به عنوان محبوب‌ترین پلتفرم استریم بازی به تازگی قراردادهای ویژه‌ای را با استریمرهای سرشناس در دنیای آنلاین بسته است و آن‌ها را موظف به تولید محتوای ویدیویی در پلتفرم خود کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری واشنگتن پست توییچ به تازگی با گیمرها و استریمرهایی نظیر Summit1G، Dakotaz و JoshOG همکاری ویژه‌ای را آغاز کرده است و طی آن از این تولید کنندگان محتوا درخواست کرده تا در پلتفرم اختصاصی توییچ اقدام به انتشار ویدیوهای خود کنند.

واشنگتن پست اعلام کرده که این قراردادها به صورت چند ساله بسته شده‌اند تا توییچ مطمئن شود تا کاربران برای تماشای محتوای این افراد به پلتفرم اختصاصی آن مراجعه می‌کنند و به سرویس‌های دیگر رو نمی‌آورند. این استریمرها در مجموع بیش از 11 میلیون دنبال کننده دارند و همین مسئله باعث شده تا توییچ با عقد قرارداد بتواند تعداد زیادی از مخاطبین را برای خود نگه دارد.

رقابت بر سر تصاحب استریمرها یکی از مهم‌ترین چالش‌های اخیر شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های آنلاین پخش محتوای ویدیویی است. تا پیش از این توییچ نینجا، یکی از استریمر‌های معروف که بیشتر در زمینه اجرای بازی فورتنایت فعالیت می‌کرد را از دست داده بود. نینجا با عقد قرار دادی چند میلیون دلاری با مایکروسافت اقدام به مهاجرت از توییچ به سرویس میکسر کرده بود که به صورت انحصاری توسط مایکروسافت مدیریت می‌شود.

علاوه بر این، توسعه دهندگان مجموعه بازی‌های کال آف دیوتی نیز در قراردادی جداگانه با شرکت گوگل تصمیم گرفته‌اند تا محتوای استریم این بازی‌ها را به صورت آنلاین در یوتیوب پخش کنند و همین مسئله باعث افزایش میزان نگرانی توییچ در زمینه از دست دادن مخاطبین و تولید کنندگان محتوای خود شده است. بر این اساس شرکت صاحب امتیاز این سرویس تصمیم دارد تا با تشویق هر چه بیشتر کاربران به تماشای محتوای ویدیویی در پلتفرم خود، جایگاه همیشگی خود را در میان سرویس پخش محتوای آنلاین نگه دارد.

0 0 vote
امتیاز این مطلب

سایر اخبار و تازه ها

0 کامنت‌
Inline Feedbacks
View all comments