عنوان بنر
عنوان بنر

توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر

عنوان لینک

سرویس میکسر در عرض 5 روز یک میلیون کاربر جدید پیدا کرد

چهارشنبه، 19 آذر 1399

هفته پیش بود که نینجا به عنوان یکی از استریمرهای مهم در شبکه اجتماعی توییچ اعلام کرده که دیگر تصمیمی برای استریم محتوای بازی‌های خود در توییچ نداشته و تصمیم دارد تا به سرویس پخش و استریم بازی‌های مایکروسافت با عنوان میکسر مهاجرت کند.

در این میان این استریمر در طول 5 روز پس از آغاز فرایند مهاجرت خود به میکسر توانسته یک میلیون دنبال کننده را برای خود جمع کند. هفته گذشته مایکروسافت طی رایزنی‌های خود توانست نینجا را به عنوان یکی از افراد تأثیرگذار برای مهاجرت از توییچ به میکسر متقاعد کند. هدف اصلی مایکروسافت برای این همکاری و پرداخت هزینه مهاجرت نینجا به میکسر، افزایش تعداد کاربران این شبکه اجتماعی بوده است که حالا بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که مایکروسافت به هدف خود رسیده است.

مایکروسافت توانسته در طول کمتر از یک هفته یک میلیون کاربر را به استفاده از سرویس میکسر و مهاجرت از توییچ برای استفاده از سرویس آنلاین اختصاصی خود متقاعد کند. بر این اساس، مشخص شده است که مایکروسافت تصمیمی کاملاً جدی در زمینه افزایش تعداد کاربران میکسر دارد و تلاش دارد تا این سرویس را به عنوان بهترین جایگزین برای سرویس میکسر معرفی کند.

علاوه بر این، مایکروسافت تلاش دارد تا با ارائه قابلیت‌های ویژه و بهبود یافته به کاربران میکسر، یک اکوسیستم و رابط کاربری یکپارچه را به کاربران کنسول‌های اختصاصی خود، یعنی اکس باکس ارائه دهد. بر اساس بررسی‌های انجام شده، کاربران توییچ در حال حاضر 72 درصد زمان بیشتری را در این سرویس برای تماشای بازی‌های در حال استریم نسبت به دیگر سرویس‌های مهم نظیر میکسر صرف می‌کنند و به همین دلیل شرکت مایکروسافت در تلاش است تا با توسعه و عرضه یک سرویس جداگانه رقابتی کاملاً جدی را با این سرویس آغاز کند.

0 0 vote
امتیاز این مطلب

سایر اخبار و تازه ها

0 کامنت‌
Inline Feedbacks
View all comments