عنوان بنر
عنوان بنر

توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر توضیحات بنر

عنوان لینک

Rage 2 در فروشگاه اپیک گیمز رایگان خواهد شد

شنبه، 25 بهمن 1399

شرکت اپیک گیمز از همین حالا لیستی از بازی‌های رایگان عرضه شده در فروشگاه دیجیتالی خود برای هفته آینده را منتشر کرده که نام Rage 2 نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

Rage 2 بازی اول شخص تیر انداز کمپانی به نام و صاحب سبک Avalanche Studio است که تا به امروز با بازخوردهای مثبتی از طرف تحلیلگران، منتقدین و گیمرها مواجه شده است.

این بازی در حال حاضر در فروش ویژه استیم و به مناسبت سال جدید قمری چینی با قیمت بسیار ویژه آماده عرضه شده است. کاربران می‌توانند این بازی ۶۰ دلاری را با قیمت ۱۸ دلار در فروش ویژه استیم خریداری کند، اما به نظر می‌رسد که اپیک گیمز پیشنهاد مهم‌تری برای کاربران خود در نظر گرفته است.

اپیک گیمز به عنوان یکی از مهم‌ترین رقیب‌های سرویس استیم اقدام به عرضه این بازی به صورت رایگان کرده است. گفتنی است که تخفیف ویژه استیم برای این بازی تا روز چهارشنبه پابرجا است و شرکت اپیک گیمز تنها یک روز پس از آن و مشخصاً در روز پنجشنبه این بازی را به صورت رایگان برای کاربران سرویس خود آماده عرضه می‌کند.

با توجه به این موضوع می‌توان گفت که اپیک با عرضه رایگان این بازی آن هم دقیقاً یک روز پس از  پایان یافتن فروش ویژه استیم تلاش داشته تا اقدامی رقابتی و منحصر به فرد را انجام دهد و کاربران سرویس استیم را به سمت استفاده از اپیک گیمز استور متمایل کند.

گفتنی است که اپیک گیمز هر هفته دو بازی را به صورت رایگان از طریق سرویس انحصاری خود آماده عرضه به کاربران می‌کند؛ عرضه بازی‌های رایگان به صورت هفتگی از اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی به یکی از رسم‌های مهم این سرویس تبدیل شده که تا به امروز توانسته توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند و آن‌ها تمایل ویژه برای اجرای بازی‌ها از طریق آن در مقایسه با سرویس‌های رقیب نظیر استیم پیدا کنند.

پیش بینی می‌شود که در صورت موفقیت اپیک برای به حد نصاب رسیدن کاربران فعال، این کمپانی رسم همیشگی خود  برای عرضه بازی‌های رایگان را نیز حذف کند و کاربران دیگر امکان دانلود و نصب بازی‌های رایگان را از طریق آن نداشته باشند.

0 0 vote
امتیاز این مطلب

سایر اخبار و تازه ها

0 کامنت‌
Inline Feedbacks
View all comments